جوجوهای ناز ما

...

1391/5/1 16:23
نویسنده : مامان مهربون
243 بازدید
اشتراک گذاری

آری ماهت آمده است
همان ماهی که قرار است به تو نزدیک تر شویم
همان ماهی که می گویند ماه میهمانی تو است
همان ماهی که نباید چیزی خورد ...
همان ماهی که باید به یاد گرسنگان چیزی نخورد ...
ولی عجب ساده اند این انسانها
یادشان رفته که هر ماه میهمان نعماتت هستن
یادشان رفته که ماه مبارک رمضان ، فقط برای گرسنگی کشیدن نیست
یادشان رفته که قرار نیست فقط رژیم بگیرند
خدایا ببخش این انسانهای ظاهر بین را که خود در دید کوتاهشان ، دست و پا می زنند
ماه رمضان ماه گذشت کردن است
ماه بخشش است
ماه دستگیر بودن نیازمندان است
ماه پرده کشیدن بر روی چشمان چموش است
ماه نگه داشتن زبانهای تلخ است
ماه برکت است تا راست بگویی
ماه تمرین انسان شدن است
ماه نزدیکی به خداس

و این ماه مبارک 
ماه خودنمایی نیست
ماه افطاری دادن برای درآوردن پول بیشتر نیست
ماه ....

راستش دیروز برام پیامکی اومد که نوشته بود هتلی برای دادن افطاری مفصل آمادگی کامل دارد با منویی از 60000 تومن نفری
رفتم تو فکر!!!!
داریم به کدوم سمت میریم؟
داریم با دنیای زیبامون چه میکنیم؟
چرا معنی همه چیز را عوض کردیم؟

خوشا به حال کسانی که میتونن هم روزه بگیرن و هم روحشون رو پاک کنن
خوشا به حال اون کسانی که اگه روزه نمیگیرن ، در این ماه چشم و زبان و دلشون روزه داره
و بدا به حال اون آدمایی که ادای آدم بودن رو در میارن
روزه میگیرن و تا ساعت 7 عصر زیر کولر میخوابن و بعدم حاضر میشن تا برای دادن افطاری های آنچنانی زودتر به هتل برسن و دم در وایسن تا به همه میهمانان ویژه خوش آمد بگن

ایکاش در وسط نان لواشی ، پنیر و سبزی و گردویی میذاشتیم و به دنبال نیازمندی که همه سال روزس ، میگشتیم و به او هدیش می کردیم تا شاید دوباره نوری رو درون دلش روشن می کردیم

ایکاش .....

ازت با زبان دلم میخوام تا اگه در این روزهای مبارک ، دلت لرزید و صورتت نمناک شد ، مرا هم دعا کنی که مسیرم را گم کرده ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی
1 مرداد 91 17:06
التماس دعا دارم گلم
نایسل خانم
1 مرداد 91 18:39
التماس دعا
پاتوق دوقلوهاي ايران زمين
1 مرداد 91 19:01
خيلي قشنگ بود و در واقع واقعيت ممنون كه خبر كرديد
مبینا گلی
1 مرداد 91 19:08
سلام بااجازه لینکتون کردم شما هم به ما سر بزن ونظر بده خوشحال میشم
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:44
نبرد دیگه چی کارش کنم فکر نمیکرد جدی باشه
مامان و نی نی ها
1 مرداد 91 20:00
واقعا جالب بود و گل گفتید حقیقت و را گفتید ما که امسال قابل نبودیم مهمون خدا باشیم به خاطر نی نی که دارم. خووووووووووووش به حال اونایی که هستن
فرشته
2 مرداد 91 9:14
سلام خیلی خوب بود من امسال خیلی مشکلات دارم خواهش میکنم تو تین روزا من رو از یاد نبرید وبرام دعاکنید
دخملی✿
2 مرداد 91 12:09
التماس دعا...........
مامان کیان و کارین
2 مرداد 91 14:44
قشنگ بود التماس دعا
مامان بهی
2 مرداد 91 19:22
التماس دعا عزیز دلم با اجازت لینک می کنممممم